عجیب و زیبا

عکس، مطالب خواندنی، جوک و اس ام اس

عجیب و زیبا

عکس، مطالب خواندنی، جوک و اس ام اس

اس ام اس3

دل ماکه خرابت بوده و هست،اسیرروی ماهت بوده وهست،اگرباماکنی تلخی چه باک است،که این دل خاک پایت بوده وهست.
$$$$$
دل چورنجد ازکسی خرسندکردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوندکردن مشکل است. کوه ناهموار راهموار کردن سخت نیست. حرف ناهموار راهموار کردن مشکل است.بار حمالان به دوش خود کشیدن عارنیست.زیر بارمنت نامرد رفتن مشکل است.
$$$$$
دکتر علی شریعتى: در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگى می کنند، و بر حسینی می گریند که آزادانه مى زیست...
$$$$$
در وجود همه انسانها از روح خالق عالم نشانه ای قرارداده شده،پس خالقی هستیم کوچک که میتوانیم بسازیم آنچه راروزگارنساخته.
$$$$$
درنماز به خدا توجه داشته باش زیرا درنماز، آن مقدارقبول می شود که باتوجه خواندہ شود (امام باقر)
$$$$$
درمرام مارفیقان نیست رسم ترک دوست, عهدباهرکس ببندیم جانمان دردست اوست.
$$$$$
در کویر سبز عشق‎ این‎ سخن‎ از من‎ بگیر‎ ‎مرگ‎ تو‎ مرگ‎ من‎ است‎ پس‎ تمنا میکنم‎ هرگز‎ نمیر‎.
به ادامه مطلب بروید


درعمری که اجل در عقبش می تازد/هرکس غم بیهوده خوردمی بازد
$$$$$
درشکست جام دل هیچ احتیاج سنگ نیست این شقایق رانگاهى سرد پرپر میکند.
$$$$$
درسکوتم همیشه توحاضری،ومن همیشه به یادت سرشارازسکوتم!
$$$$$
درحضورلحظه هایم باتوخلوت میکنم، شادی ودردوغمم راباتوقسمت میکنم، هیچ میدانیکه بعدازرفتنت ای ‎بیوفا، درغم وتنهائیم احساس غربت میکنم؟
$$$$$
درآن روزی که همه به دنبال چشمان زیباهستندتو به دنبال نگاه زیبا باش...!
$$$$$
در مدرسه از نشاطمان کم کردند/ از فرصت ارتباطمان کم کردند/هر وقت به هم عشق تعارف کردیم/از نمره ی انظباطمان کم کردند.
$$$$$
در ماهیتابه ی عشقت دارم میسوزم / بی وفا روغن بریز.
$$$$$
در قلبت را به روى هر کسى باز نکن اونى که بخواهد بیاید خودش کلید داره
$$$$$
در غوغای زندگی, تا سکوت مرگ دوستت دارم, تاوان آن هر چه باشد،باشد...
$$$$$
در سکوت دادگاه سرنوشت/ عشق برما حکم سنگینی نوشت/ گفت دل داده ها از هم جدا/وای بر این حکم بر این قانون زشت
$$$$$
در خواب ناز بودم شبی.دیدیمکسی در می زند.در را گشودم روی او.دیدم غم است در میزند.ای دوستان بی وفا.از غم بیاموزید وفا.غم با همه بیگانگی. هر شب به من سر می زند
$$$$$
در بیکران زندگى دو چیز افسونم مى کند : آبى آسمانى که مى بینم و مى دانم که نیست و خدایى که نمى بینم و مى دانم که هست (دکتر شریعتى)
$$$$$
دانی که چرازمیوههاسیب نکوست نیمش رخ عاشق است ونیمش رخ دوست آن زردی وسرخی که درآن میبینی زردی رخ عاشق است و سرخی رخ دوست
$$$$$
داشتم تویک جاده می رفتم که چشمم خورد به یک تابلو که روش نوشته بود:دوست داشتن دل می خواهدنه دلیل، ازته دلم دوستت دارم بدون هیچ دلیلی
$$$$$
خیلی ماهی بخور،چون فسفر داره
$$$$$
خیلی پستی و بلندی با ید رفت تا به گلی چون تو رسید
$$$$$
خیلى سخته که ببینى یه آهو اسیر پنجه هاى یه شیر شده ولى تلخ تر اینه که ببینى یه شیر اسیر چشماى یه آهو شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد