عجیب و زیبا

عکس، مطالب خواندنی، جوک و اس ام اس

عجیب و زیبا

عکس، مطالب خواندنی، جوک و اس ام اس

اس ام اس1

چشمانت زمین محبت بودند و من جاذبه اش را وقتی سیب درخت دلم افتاد فهمیدم . . .
$$$$$
خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام
نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .
$$$$$
گلی از شاخه اگر می چینیم ، برگ برگش نکنیم و به بادش ندهیم
لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم و شبی چند از آن را هی بخوانیم
و ببوسیم و معطر بشویم ، شاید از باغچه ی کوچک اندیشه یمان گل روید . . .
$$$$$
عجب موجود سخت جانی ست دل !
هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد و باز هم برایت میتپد!
$$$$$
فکر نکن توی دنیا تنهایی!
بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی
الباقی در ادامه مطلب

باران و تگرگ را به چشمم دیدم
افتادن برگ را به چشمم دیدم
در واهمه ی نبودن و بودن تو
من سختی مرگ را به چشمم دیدم
$$$$$
برات مسیج میدم با عطر زیتون!
جوابش را بده خوشکل شیطون!
$$$$$
هر چى زنگ میزنم به گوشیت یه صدایى میگه :
مشترکى که به یادشى تو رو فراموش کرده! راست میگه؟
$$$$$
اگر عشقت مرا باور نمی کرد / دلم عمری به پایت سر نمی کرد
چه می شد عاقبت پروانه ها را / غرور شمع خاکستر نمی کرد
$$$$$
شبی رو به عرش کبریا کردم
خودم را از غم دنیا رها کردم
”نداآمد بگو آنچه نیاز توست”
برایت بهترینها را دعا کردم . . .
$$$$$
کبوتر نباش که تو دل آسمان پرواز کنی ، آسمان باش تا کبوتری در دلت پرواز کند . . .
$$$$$
خدا آنروز که دنیا را نهاده / به هرکس هرچه لایق بوده داده
به بلبل ناله مستانه داده / به طاووس جعبه شاهانه داده
به جغد هم در خرابه لانه داده / به شیر هم قدرت مردانه داده
به من هم نازنینی مثل تو داده
$$$$$
عاشقی چیزی برای هدیه نیست / طرح دریا و غروب و گریه نیست
عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست / صحبت از شمع و گل و پروانه نیست
عاشقی تنهای تنها یک تب است / بی تو مردن در سکوت یک شب است
$$$$$
عهد کن یارم بمانی تا قیامت ای رها
اولین و آخرین عشقم بمانی با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
گر کنارم تو نباشی ، بی قرارم بیقرار در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم
نامه را باز کن ، دوستت دارم
$$$$$
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم
$$$$$
ای عشق مرا به شط خون خواهی برد / چون قیس به وادی جنون خواهی برد
فرهاد صفت در آرزویی شیرین / دنبال خودت به بیستون خواهی برد
$$$$$
سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟
دیدمش امروز و دانستم کنون / او به جز من ، من به جز او نیستم . . .
$$$$$
برای رسیدن به توست که پرواز میکنم ، نکند قفس باشی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد