عجیب و زیبا

عکس، مطالب خواندنی، جوک و اس ام اس

عجیب و زیبا

عکس، مطالب خواندنی، جوک و اس ام اس

آموزش آشپزی سامان گلریز در صدا و سیما

ماهیتابه تفلون دسینی رو می گذارید روی گاز پنج شعله فر دار سینجر که با ضمانت سام الکتریک عرضه میشه. بعد گاز رو با کبریت توکلی روشن کنید. کمی روغن لادن دوست تو و من رو بریزید توش. دو تا هم تلاونگ بندازید داخلش. اگر در حین کار خسته شدید از ماساژور شاندرمن استفاده کنید. همتون رو می سپرم به خدای بزرگ و بیمه سینا و ایران و دانا

راهی غیرتکراری برای ابراز عشق

یک روز آموزگار از دانش آموزانی  که در کلاس بودند پرسید آیا می توانید راهی غیرتکراری برای ابراز عشق ، بیان کنید؟ برخی از دانش آموزان گفتند:با بخشیدن،عشقشان را معنا می کنند. برخی «دادن گل و هدیه» و «حرف های دلنشین» را راه بیان عشق عنوان کردند. شماری دیگر هم گفتند «با هم بودن در تحمل رنجها و لذت بردن از خوشبختی» را راه بیان عشق می دانند.
در آن بین ، پسری برخاست و پیش از این که شیوه دلخواه خود را برای ابراز عشق بیان کند، داستان کوتاهی تعریف کرد: یک روز زن و شوهر جوانی که هر دو زیست شناس بودند طبق معمول برای تحقیق به جنگل رفتند. آنان وقتی به بالای تپّه رسیدند درجا میخکوب شدند.
یک ببر بزرگ، جلوی زن و شوهر ایستاده و به آنان خیره شده بود. شوهر، تفنگ شکاری به همراه نداشت و دیگر راهی برای فرار نبود.. رنگ صورت زن و شوهر پریده بود و در مقابل ببر، جرات کوچک ترین حرکتی نداشتند. ببر، آرام به طرف آنان حرکت کرد. همان لحظه، مرد زیست شناس فریادزنان فرار کرد و همسرش را تنها گذاشت. بلافاصله ببر به سمت شوهر دوید و چند دقیقه بعد ضجه های
مرد جوان به گوش زن رسید. ببر رفت و زن زنده ماند. داستان به اینجا که رسید دانش آموزان شروع کردند به محکوم کردن آن مرد. راوی اما پرسید : آیا می دانید آن مرد در لحظه های آخر زندگی اش چه فریاد می زد؟ بچه ها حدس زدند حتما از همسرش معذرت خواسته که او را تنها گذاشته است! راوی جواب داد: نه، آخرین حرف مرد این بود که «عزیزم ، تو بهترین مونسم
بودی. از پسرمان خوب مواظبت کن و به او بگو پدرت  همیشه عاشقت بود. قطره های بلورین اشک، صورت راوی را خیس کرده بود که ادامه داد: همه زیست شناسان می دانند ببر فقط به کسی حمله می کند که حرکتی انجام می دهد و یا فرار می کند. پدر من در آن لحظه وحشتناک ، با فدا کردن جانش پیش مرگ مادرم شد و او را نجات داد. این صادقانه ترین و بی ریاترین ترین راه پدرم برای بیان عشق خود به مادرم و من بود.
…….
پس یاد گرفتید چی کار کنید دیگه، اگه ببر به شما و همسرتون حمله کرد به ایشون بگید عزیزم شما فرار کن من خودم جلوی ببر رو می گیرم!

مرسدس بنز و موتور گازی

یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا تو اتوبان میرفته، یهو میبینه یک موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاکی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه. یک مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه متور گازیه غیییییژ ازش جلو زد! دیگه پاک قاط میزنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با دویست و چهل تا از موتوره جلو میزنه. همینجور داشته با آخرین سرعت میرفته، یهو میبینه، موتور گازیه مثل تیر از بغلش رد شد!! طرف کم میاره، راهنما میزنه کنار به موتوریه هم علامت میده بزنه کنار.
خلاصه دوتایی وامیستن کنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو موتوریه، میگه: آقا تو خدایی! من مخلصتم، فقط بگو چطور با این موتور گازی کل مارو خوابوندی؟!
موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله... داداش.... خدا پدرت رو بیامرزه واستادی... آخه... کش شلوارم گیر کرده به آینه بغلت

نتیجه اخلاقی:
اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دارند ببینید کش شلوارشان به کجا گیر کرده!

چرا بنز از پراید گرانتره؟!

دوست دارید بدونید که چرا قیمت بنز از پراید گرونتره؟

پس به این دو عکس نگاه کنید!!



فکر نکنید که فقط پراید اینجوریها!!! سمند هم دست کمی از پراید نداره!

قزوین!!!!!!!!!!

تابناک در 15 فروردین 90 :

قزوین اولین شهر کودک دوست در ایران !

.

.

.

.

.


تبریک میگیم به هر چی قزوینی باحاله !

قصه یک میخ

هر چی سعی کردم که از این عکسها بگذرم، نشد!

به آلبوم عکس های زندگی پر از تلخی و شیرینی آقای "میخ" نگاه کنید و به درد دل هایش گوش کنید!
 Vlad Artazov با ترکیب خلاقیت، هنر و میخ به طور زیبا و باورنکردنی ای، توانسته است صحنه هایی از زندگی، احساسات و عواطف انسانی را با استفاده از "میخ" به نمایش بگذارد...

ادامه مطلب ...

کولمار، فرانسه

این شهر فوق العاده زیبا و رویایی که در ایالت آلزاس فرانسه در شمال شرقی فرانسه قرار دارد به عنوان زیباترین شهر اروپا شناخته می شود. کولمار به دلیل وجود میدان ها، فواره ها و کانال های زیاد و زیبایی که دارد در بین گردشگران به ونیز کوچک معروف است. این شهر زادگاه فردریک بارتولدی سازنده ی مجسمه آزادی است.

برای مشاهده عکسها به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

مدل های دکوراسیون داخلی منزل

خانم های خانه به زیبایی و مدل دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت زیادی می دهند و با مطالعه و دیدن عکس های دکوراسیون و همچنین سلیقه ی خود دکوراسیونی شیک و جالبی را طراحی می کنند که دیگر نباز به طراح دکوراسیون نمی باشد بعضی از عکس های دکوراسیون داخلی منزل را می توانید در این پست مشاهده کنید.

ادامه مطلب ...